ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



Зміна № 1 ДБН В.2.3-4-2007. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Зміна № 1 ДБН В.2.3-4-2007

 

Споруди транспорту

 

Автомобільні дороги.

Частина І. Проектування.

Частина ІІ. Будівництво

 

1. РОЗРОБЛЕНО:     Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна (ДерждорНДІ)

 

2. ПРИЙНЯТО ТА  НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництваУкраїни від 27.11.2009 р. № 530, чинна з 1 квітня 2010 р.

 

ТЕКСТ

 

Розділ 1. Перший абзац викласти у новій редакції:

 «Ці норми встановлюють вимоги: частина І (Проектування) – на проектування будівництва нових і реконструкцію існуючих автомобільних доріг загального користування (далі –автомобільні дороги), частина ІІ (Будівництво) – на будівництво, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг.»

Пункт 3.1. Після слів «смуг руху», замінити слово «огорожі» на «огородження».

Пункт 3.11викласти у новій редакції:

«3.11 зона транспортної розв’язки

Територія в межах смуги відводу доріг, які перетинаються чи примикають, що обмежується початком і кінцем перехідно-швидкісних смуг на основній та другорядній дорозі, а в разі їх відсутності початком та кінцем заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг.»

Пункт 4.5.6доповнити новим абзацом:

«Стаціонарне штучне освітлення повинно відповідати вимогам ДСТУ 3587.»

Пункт 9.2.3.14викласти у новій редакції:

«9.2.3.14 У зоні розв’язок доріг допускається улаштування автобусних зупинок за умови забезпечення як бокової, так і поздовжньої видимості.»

Пункт 9.2.4доповнити підпунктом такого змісту:

«9.2.4.8 Забороняється суміщати смуги гальмування, влаштовані біля одного об’єкта, зі смугами розгону, влаштованими біля сусіднього в попутному напрямку (смуги розгону для одного об’єкта зі смугами гальмування для іншого). Пряма вставка між ними повинна бути не менше ніж 25 м.»

Пункт 15.1.5вилучити.

Пункт 15.1.7викласти у новій редакції:

«15.1.7 Забороняється розміщувати об’єкти дорожнього сервісу, в тому числі перехідно-швидкісні смуги, які влаштовані на підходах до них:

- ближче ніж 150 м від дорожніх розв’язок в одному рівні (за відсутності перехідно-швидкісних смуг);

- ближче ніж 100 м від шляхопроводів та мостів, які не є елементами транспортної розв’язки в різних рівнях;

- ближче ніж 100 м від залізничних переїздів;

- ближче ніж 25 м до зони транспортної розв’язки;

- на перехідно-швидкісних смугах;

- на пішохідних і велосипедних доріжках;

- на зупинках пасажирського транспорту;

- на штучних спорудах;

- на ділянках доріг з ухилом більше 40%;

- в місцях, де коефіцієнт безпеки менше ніж 0,8 або коефіцієнт аварійності більше ніж 20.»

 

______________

 


Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: