ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



Зміна №1 до ДСТУ Б В.2.3-10-2003 Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додаток до наказу від 30.06.2009 № 256,

який опубліковано в Інформаційному бюлетені № 7’2009

 

 

Зміна №1 ДСТУ Б В.2.3-10-2003

 

Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови

 

1 РОЗРОБЛЕНО: Українським державним виробничо-технологічним підприємством "Укрдортехнологія"

 

2 ПРИЙНЯТО ТА НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 30 червня 2009 р. № 256

 

Чинна з 01 січня 2010 року

 

 

Зміст, назви розділів 7 та 8 викласти в такій редакції:

"7 Вимоги безпеки та охорони довкілля";

"8 Правила приймання. Методи контролювання"

"11 Оцінювання відповідності"

Розділ 1доповнити пунктами:

"1.5 Стандарт є складовою частиною системного комплексу нормативних документів, які встановлюють вимоги до будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, визначені Технічним регламентом.

1.6Відповідність дорожнього огородження парапетного типу, згідно з цим стандартом, вимогам забезпечення механічного опору та стійкості, а також забезпечення безпеки життя і здоров'я людей та забезпечення безпеки експлуатації, установлені 11.1) і 11.3) Технічного регламенту, підтверджується натурними випробуваннями конструкції згідно з ДСТУ Б В.2.3-13".

Розділ 2 доповнити нормативними посиланнями на:

"Технічний регламент будівельних виробів, будівель і споруд (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006р. № 1764)

Технічний регламент модулів оцінки відповідності та вимог щодо маркування Національним Знаком відповідності, які застосовуються в технічних регламентах (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003р. № 1585)

ДСТУ 4179-2003 Рулетки вимірювальні металеві. Технічні умови

ДСТУ Б А.1.2-1:2007 Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення

ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови

ДСТУ Б В.2.3-13:2006 Споруди транспорту. Огородження дорожні першої групи. Порядок проведення натурних випробувань

НПОАП 63.21-1-1.01-96 Правила охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства

СОУ 45.2-00018112-006:2006 Безпека дорожнього руху. Порядок огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг

СОУ 45.2-00018112-023:2008 Споруди транспорту. Пристрої амортизаційні дорожні. Загальні технічні вимоги"

Вилучити посилання на:

"ГОСТ 7502-89, ДНАОП-5.1.14-1.1-96, ІНУВ.3.2-218-051-95"

Посилання на "ДБН В.2.3-4-2000 Споруди транспорту. Автомобільні дороги" замінити посиланням на "ДБН В.2.3-4-2007 Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво".

Розділ 3 доповнити визначенням поняття:

"Комбіноване огородження –огородження дорожнє, у якого нижня частина (підоснова) виконана за вимогами огородження парапетного типу згідно з цим стандартом, верхня частина – балками металевого огородження бар’єрного типу (ДСТУ Б В.2.3-12)"

Пункт 4.1. Доповнити абзац словами: " – для парапетного огородження;
0,6 м; 0,8 м; 1,0 м; 1,3м – для комбінованих огороджень".

Пункт 4.3. Текст другого речення після слів "цифрового позначення"доповнити словами: "поперечного прогину".

Пункт 4.3.Долучити підпункт такого змісту:

"4.3.4 Залежно від використання у верхній частині огородження парапетного типу конструкції огородження іншого типу, групу огородження парапетного типу розподіляють на:

  • парапетне (без позначення);
  • комбіноване (позначається малою літерою "к" в круглих дужках)".

Пункт 4.4. До умовних позначень огородження долучити позначення
ДСТУ "Б В.2.3-10-2003".

Доповнити прикладами конструкцій огородження:

  • "тимчасового центрального комбінованого металевого збірного, з поперечним прогином 1,0 м, висотою 0, 8 м і стримувальною здатністю 37 кДж:

ТЦ (к)-МН-1,0-0,8/37 ДСТУ Б В.2.3-10-2003;

  • стаціонарного мостового центрального комбінованого металевогозбірного, з поперечним прогином 0,8 м, висотою 0,9 м і стримувальною здатністю 280 кДж:

СМЦ (к)-МН-0,8- 0,9/280 ДСТУ Б В.2.3-10-2003"

Пункт 5.9 викласти у новій редакції:

"5.9Геометричні параметри залізобетонного або металевого збірного, або монолітного парапетного, крім огородження зниженої висоти, а також нижня частина (підоснова) комбінованого огородження, повинні відповідати наведеним на рисунках 1; 1а; 1б; 1в та 1г. Допускається підвищення висоти стаціонарного і тимчасового двобічного дорожнього та стаціонарного центрального мостового огородження або застосування пристрою висотою від 0,15 м до 0,25 м для переривання у темну пору доби променя світла фар зустрічного транспорту."

Пункт 5.9 доповнити рисунками 1а; 1б; 1в; 1г:

Рисунок 1а – Приклад конструкції бетонного збірного стаціонарного парапетного огородження

 

 

Рисунок 1б – Приклад конструкції бетонного збірного тимчасового парапетного огородження

Рисунок 1в – Приклад конструкції металевого комбінованого огородження тимчасового

 

Рисунок 1г – Приклад конструкції металевого комбінованого огородження тимчасового

 

 

Пункт 5.11. У посиланні на рисунок 1 позначення h1 замінити на h0.

Пункт 5.13. Другий абзац викласти в такій редакції:

"Для проектування конструкції стаціонарних огороджень на дорогах та вулицях, де дозволена швидкість руху 60 км/год, необхідно приймати наступні навантаження:

N1 –для ділянок доріг з характеристиками, що відповідають мінімальному значенню коефіцієнта зчеплення 0,30 згідно з таблицею 3 ДСТУ 3587;

N2 – для ділянок доріг з характеристиками, що відповідають мінімальному значенню коефіцієнта зчеплення 0,35 згідно з таблицею 3 ДСТУ 3587."

Додати пункт 5.22 "Огородження повинні відповідати вимогам цього стандарту та конструкторської документації"

Розділ 6.Додати пункт такого змісту:

"6.6Монтаж комбінованого огородження слід починати з робочої ділянки, перед якою згідно з СОУ 45.2-00018112-023 повинен бути передбачений амортизаційний пристрій."

Розділ 7. Назву розділу викласти в новій редакції: "Вимоги безпеки та охорони довкілля".

Пункт 7.3. Посилання на ІНУВ-3.2-218-051 замінити посиланням на
СОУ 45.2-000181123-006. Посилання на ДНАОП-5.1.14-1.1 замінити посиланням на НПАОП 63.21-1.01.

Розділ 8. Назву розділу викласти в новій редакції: "Правила приймання. Методи контролювання".

В пункті 8.1 посиланні на розділ 16 замінити посиланням на розділ 22.

Пункт 8.2.2. Посилання на ГОСТ 7502 замінити посиланням на ДСТУ 4179.

Підпункти 8.3.1 та 8.3.2 вилучити.

Пункт 8.3 Текствикласти у новій редакції:

"8.3 Перед початком виробництва огородження і при зміні конструктивних рішень підприємство-виробник повинен перевірити відповідність конструкції марки з найбільшою стримувальною здатністю вимогам призначення та надійності згідно з 5.1 ÷ 5.6 цього стандарту в умовах дії визначеного типу розрахункового наїзду згідно з 5.12 цього стандарту в натурних умовах на спеціальному полігоні.

Натурні випробування конструкції огородження проводять у відповідності до ДСТУ Б В.2.3-13".

Пункт 9.2. Текствикласти у новій редакції:

"9.2Огородження парапетного типу використовують в стримувальній системі, якщо розрахунковий поперечний прогин огородження бар’єрного типу згідно з ДСТУ Б В.2.3-12 або тросового типу згідно з ДСТУ 2734 не спроможний забезпечити вимоги призначення та надійності в певних умовах руху на штучній споруді або ділянці дороги.

Комбіновані металеві огородження парапетного типу застосовують у випадках, коли, дотримуючись відповідної стримувальної здатності, необхідно передбачити зменшення навантаження огородження у місці встановлення за рахунок зменшення його маси."

Пункт 9.6доповнити підпунктами:

"9.6.1 Комбіновані металеві огородження повинні мати початкову і кінцеву ділянки. Якщо довжина робочої ділянки таких огороджень перевищує 180 м, в конструкції слід передбачити компенсаційні балки та компенсаційні отвори для з’єднання нижніх частин сусідніх ділянок довжиною від 90 м до 150 м.

9.6.2 Комбіновані центральні огородження зниженої висоти (рис. 1г) слід застосовувати при проведенні дорожніх або аварійних робіт на ділянках доріг без розділювальної смуги для:

  • розділення зустрічних транспортних потоків;
  • відхилення напрямку руху зі смуги, на якій виконують роботи;
  • перенесення руху із однієї смуги руху на іншу."

Пункт 10.2 викласти в новій редакції:

"10.2 Гарантійний строк експлуатування стаціонарного огородження повинен бути не менше ніж 10 років з дня його встановлення, тимчасового – 5 років з дня виготовлення."

Ввести до стандарту новий розділ:

 

"11 ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДНОСТІ

11.1Оцінювання відповідності даної конструкції, марки огородження вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд здійснюється шляхом сертифікації уповноваженим органом оцінки відповідності (далі – УОО) за наступними показниками безпеки.

  • стримувальною здатністюзгідно з 5.12;
  • поперечним прогином згідно з 5.5;
  • інерційним перевантаженням пасажирів під час контакту транспортного засобу з огородженням згідно з 5.3;
  • вибігом транспортного засобу після контакту з огородженням згідно з 3.4 ДСТУ Б В.2.3-13.

11.2Сертифікація здійснюється відповідно до положень, запроваджених Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, ДСТУ Б А.1.2-1 і цим стандартом.

Процедури оцінки відповідності визначає УОО на підставі пунктів 14, 18 - 20 Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, з урахуванням вимог Технічного регламенту модулів оцінки відповідності.

11.3Оцінювання відповідності огородження проводять за основними вимогами призначеності і надійності згідно з цим стандартом шляхом:

  • натурних випробувань згідно з ДСТУ Б В.2.3-13;
  • контролю за виробництвом на підприємстві;
  • випробувань окремих деталей і збірних одиниць згідно з цим стандартом.

11.4Для виробника огородження, який знаходиться за межами України, а також для вітчизняного виробника, який випускає огородження за іноземними нормативними документами, підтвердження відповідності даної конструкції, марки огородження вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд здійснюють шляхом декларування виробником відповідності даної конструкції.

11.5Виробник огородження повинен вживати заходи для того, щоб виробничий процес постійно забезпечував відповідність виробів вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, інформувати орган оцінки про будь-які зміни в сертифікованій конструкції огородження або в технологічному процесі її виготовлення."

 

 

 


Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: