Як свiдчить свiтова практика, такий вид ремонту є одним iз найекономiчнiших та iндустрiально найефективнiших заходiв запобiгання i попередження передчасного руйнування дорожнього покриття та суттєво продовжує його експлуатацiю, пiдвищує безпеку дорожнього руху.
Використання литих емульсiйно-мiнеральних сумiшей дозволяє швидко вiдновити такi транспортно-експлуатацiйнi показники покриття, як: шорсткiсть та зчеплення, рiвнiсть та герметимзацiя вiд сiтки трiщин та незначних вибоїн, стiйкiсть до природно-клiматичних факторiв та захист вiд водонасичення та забезпечення належного водовiдведення.
Тонкошарове покриття буде застосовано на вiдрiзках автодороги Н-03 Житомир - Чернiвцi, якi були вiдремонтованi у 2015-2016 рр. та на яких минув мiжремонтний термiн експлуатацiйної придатностi. Це дiлянки сумарною протяжнiстю близько 3 км поблизу населених пунктiв Старий Остропiль та Ладиги.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, оскiльки на перiод воєнного стану будiвництво, реконструкцiя та капiтальнi ремонти дорiг державного значення призупиненi, вказанi роботи тривають у рамках експлуатацiйного утримання. Насамперед, фiнансовi ресурси держави спрямовуються на вiдновлення iнфраструктури, яка була пошкоджена ворогом. Тим часом, у тилових областях, серед яких i Хмельниччина, для безперебiйної логiстики мережею автошляхiв країни важливо зберегти в гарному станi дороги, якi вiдремонтованi у попереднi роки.