"Вiдключення здiйснюється вiдповiдно до постанови КМУ та передбачає обов'язкове попереднє iнформування боржникiв не менше нiж за 30 днiв до дати припинення послуги. Пiдприємство завчасно попередило цих боржникiв про наявнiсть заборгованостi та можливi наслiдки її несплати. У абонентiв було достатньо часу, щоб вирiшити ситуацiю: повнiстю погасити борг або укласти договiр реструктуризацiї. Проте попередження було проiгноровано, i КП "Днiпроводоканал" було змушене вдатися до крайнiх заходiв - технiчного обмеження надання послуги", - зазначив начальник абонентної дiльницi Новокодацького району КП "Днiпроводоканал" Днiпровської мiськради Максим Галiй.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, процедура технiчного обмеження послуги вiдбувається без доступу до помешкання: каналiзацiйний стояк конкретного абонента блокують спецiальним обладнанням. Вiдновлення послуги можливе лише пiсля повної сплати заборгованостi та компенсацiї витрат, якi пов'язанi як з її припиненням, так i з вiдновленням.
"Станом на сьогоднi заборгованiсть населення Днiпра за спожитi послуги пiдприємства перевищує 785,5 млн. грн. Це серйозно ускладнює стабiльну роботу водоканалу, адже саме своєчасна оплата рахункiв - це основа стабiльної роботи пiдприємства i гарантiя безперебiйного надання якiсних послуг. Щоб уникнути негативних наслiдкiв, як-то вiдключення, просимо мiстян не зволiкати з оплатою та не накопичувати боргiв. Якщо немає можливостi одразу сплатити всю суму, звертайтесь до районних абонслужб для укладення договорiв реструктуризацiї", - наголошує начальник iнспекцiї по контролю за ремонтами експлуатацiйних мереж КП "Днiпроводоканал" Сергiй Ченчевич.