Пiдрядником завершено пiдготовчi роботи з влаштування основи пiд перехiднi плити, влаштування арматурного каркасу по лiвому проїзду штучної споруди (в напрямку вiд мiста Хмельницького).
Залiзобетоннi перехiднi плити в мостовому будiвництвi використовуються для сполучення шляхопроводу з насипом. До даних конструктивних елементiв пред'являються високi вимоги, якi пов'язанi з великими навантаженнями пiд час їх експлуатацiї, адже їх мiцнiсть та якiсть напряму впливатиме на стiйкiсть та довговiчнiсть конструкцiї штучної споруди.
На поточному тижнi будуть проведенi роботи з омонолiчування вказаних елементiв бетоном, пiсля набрання мiцностi якого здiйснять гiдроiзолювання, а згодом буде влаштовано асфальтобетонне покриття.
43,6-метровий шляхопровiд побудований у 1986 р., з того часу повноцiнно не ремонтувався. У зв'язку iз обмеженим фiнансуванням роботи проводяться в межах експлуатацiйного утримання, а не капiтального ремонту.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, важливiсть робiт з вiдновлення надзвичайно висока, адже за результатами iнженерно-технiчного обстеження шляхопровiд вiднесено до обмежено працездатного стану. Водночас штучна споруда знаходиться на дiлянцi автошляху М-30 Стрий - Умань - Днiпро - Iзварине, який є частиною мiжнародного транспортного коридору Е50 та яким, зокрема, вiдбувається постачання гуманiтарних вантажiв та вантажiв для забезпечення обороноздатностi держави.