Четвер, 21 грудня 2023 12:00

На захiдному обходi Львова випробували на мiцнiсть шляхопровiд

На новозбудованому шляхопроводi через залiзницю на дорозi М-10 Львiв - Краковець (захiдний обхiд Львова) мiж населеними пунктами Зимна Вода - Рудно провели випробування. Для подальшого введення споруди в експлуатацiю її перевiряють на якiсть та надiйнiсть, а також вiдповiднiсть сучасним ДБН.

Обстеження та оцiнку технiчного стану шляхопроводу за допомогою спецiального обладнання провели спiльно iз спецiалiстами ДП "ДерждорНДI".
Навантаження на рiзних дiлянках мосту створювали 4 завантаженi вантажнi автомобiлi. Вага кожного автомобiля - 33 т. Вантажнi автiвки зупинялися у контрольних точках для проведення замiрiв. Пiсля чого тi ж завантаженнi машини розганяли до певної швидкостi i знову проводили вiдповiднi замiри. Прикрiпленнi до споруди датчики фiксували, як мiст реагує на статичне та динамiчне навантаження.
До проведення ремонтно-будiвельних робiт шляхопровiд перебував у V (непрацездатному) експлуатацiйному станi, тому реконструкцiя споруди була вкрай необхiдною.
"Реконструкцiя шляхопроводу через залiзницю - це перший крок для покращення транспортної ситуацiї на автомобiльнiй дорозi захiдний обхiд мiста Львова. Адже кiлькiсть транспортних засобiв щоразу зростає, а ширина дорiг не змiнюється. Таке спiввiдношення викликає гостру необхiднiсть розширяти автомобiльнi шляхи. Чи не кожний львiв'янин стояв у заторi на кiльцевiй дорозi Львова, тому про проблему низької пропускної здатностi цiєї дороги вiдомо усiм. Ситуацiю також ускладнює вантажний транспорт, який складає третину транспортного потоку i суттєво впливає на швидкiсть та безпеку руху", - iнформує керiвник Служби вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Львiвськiй областi Олег Береза.
В процесi реконструкцiї першої частини шляхопроводу влаштували новi опори та змонтували 27 залiзобетонних балок в трьох прогонах моста. Влаштували балки та накладну плиту, тротуар, перильне та бар'єрне огородження. Устелили новий дорожнiй одяг. Забезпечили водовiдведення, гiдроiзоляцiю та освiтлення шляхопроводу. Влаштували конуси по правiй сторонi та пiдпiрну стiнку. В подальшому при сприятливих погодних умовах планується захист бетонних конструкцiй.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, довжина новозбудованого шляхопроводу сягає 75,8 м. Також влаштовано  пiдходи до споруди загальною довжиною 617 м.
Наразi реконструюють iншу частину шляхопроводу, яка також матиме двi смуги для руху автомобiльного транспорту. Станом на зараз вже провели роботи з демонтажу iснуючого шляхопроводу та пiдходiв до нього. Пiсля цього будуть розпочатi роботи з будiвництва нової споруди. Зокрема,  влаштування буронабивних паль, ростверкiв, колон насадок, балок та накладної плити.
Пiсля завершення будiвництва шляхопроводу у повному обсязi автiвки рухатимуться по двох смугах в кожному напрямку.

Медіа

Прочитано 211 разів