Це один iз ключових етапiв ремонту споруди. Саме розподiльча плита бере на себе динамiчнi навантаження вiд руху транспорту, її якiсть та мiцнiсть є запорукою тривалої експлуатацiї мосту.
Щоб якнайшвидше вiдновити сполучення автошляхом Т-23-12, бетонування монолiтної розподiльчої плити i тротуарiв проводилося паралельно з двох сторiн мосту.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, також зроблено ремонт насадок та опор. Ранiше було замiнено 12 балок прогонової будови, трiщини яких стали головною причиною термiновостi робiт.
Тепер потрiбно зачекати, аби бетон набув необхiдної мiцностi. Пiсля цього пiдрядник нанесе гiдроiзоляцiю та нове асфальтобетонне покриття. Пiсля цього вiдновлять рух транспорту вiдремонтованим мостом.