Середа, 01 травня 2024 13:00

У Тернопiльськiй областi повнiстю замiнять аварiйний мiст

Служба вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Тернопiльськiй областi проводить реконструкцiю мосту через рiчку Гнiзна на 354 кiлометрi траси М-19 Доманове - Ковель - Чернiвцi - Тереблече. Стартував перший етап будiвництва нової штучної споруди на мiсцi демонтованого аварiйного мосту - влаштування буронабивних паль.

Буронабивнi палi - це основа нових опор мосту. Пiдрядна органiзацiя Служби вiдновлення за допомогою потужних спецмашин пробурює свердловини, куди надалi монтуватиметься арматурний каркас та заливатиметься бетон. Глибина, на яку влаштовується паля, - 12 метрiв. Усього буде 58 паль.
Ранiше, пiд час демонтажу аварiйної конструкцiї мосту у Теребовлi, виявили, що старi опори не мали всерединi будь-якого армування, тобто опорна частина мосту являла собою суцiльний бетонний стовп. А основна бетонна опорна частина була влаштована на дерев'яних палях. Мiст фактично дивом не завалився пiд навантаженням сучасного великовагового транспорту.
Руйнування мосту у Теребовлi такi значнi, що мостобудiвники повнiстю його демонтують i фактично зведуть "з нуля" нову конструкцiю. На державних дорогах областi це буде перше реальне будiвництво з 2008 р.
Довжина мосту становитиме 48,7 м, загальна ширина - 12,8 м. Вiн матиме 2 смуги руху та тротуари з двох сторiн завширшки 1,8 м.
Покриття проїзної частини складатиметься з 2 шарiв асфальтобетону, який буде укладений на гiдроiзоляцiю.
Задля пiдвищення безпеки руху, тривалої експлуатацiї та комфортних умов перевезення вантажiв та пасажирiв вiдремонтують з'їзди, зупинки громадського транспорту поруч зi спорудою, вiдновлять водовiдведення, встановлять огорожу i новi дорожнi знаки. Щоб забезпечити безбар'єрний доступ, влаштують пандуси та пониження бортового каменю в мiсцях пiшохiдних переходiв, тактильну плитку, тверде та шорстке покриття тротуарiв.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, мiст через рiчку Гнiзна був збудований майже 90 рокiв тому i перебував до реконструкцiї у аварiйному станi. На ньому виявили численнi недолiки, якi загрожують безпецi руху та можуть призвести до обвалу. Зокрема утворилися поперечнi трiщини прогонової будови з розкриттям та поздовжня трiщина залiзобетонної плити проїзної частини прогонової будови. Саме тому Служба вiдновлення iнiцiювала невiдкладну реконструкцiю мосту у 2023 р. Уряд спрямував на роботи кошти Європейського iнвестицiйного банку. Фiнансування є цiльовим, цi кошти видiленi на ключовi проєкти транспортної iнфраструктури в Українi.

Медіа

Прочитано 150 разів