Там Служба вiдновлення лiквiдовує критичнi дефекти покриття гарячим асфальтобетоном великими картами, попередньо здiйснивши фрезерування зношеного верхнього шару мiсцями по обох смугах руху.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, на зазначенiй дiлянцi в зв'язку iз сплином мiжремонтного термiну експлуатацiї та внаслiдок iнтенсивного руху великовагового транспорту утворилась суцiльна ямковiсть, значна сiтка трiщин, випирання та колiйнiсть.
За планами Служби вiдновлення у Хмельницькiй областi на даному вiдрiзку мав бути здiйснений капiтальний ремонт з повноцiнною замiною усiх шарiв дорожнього одягу. Однак, через повномасштабне вторгнення рф реалiзувати задумане не вдалось. Оскiльки шляхове господарство держави, та Хмельницької областi зокрема, працює в умовах суттєвого обмеження фiнансового ресурсу, служба працює над полiпшенням безпеки руху тут в межах експлуатацiйного утримання. За сприятливих погодних умов роботи тут можуть бути завершенi протягом наступних десяти днiв.