Неділя, 04 серпня 2024 10:00

У Львовi облаштовують перший "смарт-коридор"

На вул. Зеленiй, на дiлянцi вiд площi Петрушевича до вул. Iвасюка, реалiзують iнновацiйний режим свiтлофорного регулювання "смарт-коридор". Наразi розпочали перший етап впровадження цього масштабного проєкту.

"У квiтнi ми запустили перше в Українi "смарт-перехрестя" на вул. Пасiчнiй - Пирогiвка у Львовi. А зараз працюємо над впровадженням першого "смарт-коридору" на вул. Зеленiй. У результатi реалiзацiї цього проєкту вдасться швидше пропускати транспортний потiк з центральної частини мiста, яка значно перенасичена автомобiлями, оперативнiше реагувати на змiни у дорожньому русi, зменшити черги та затримки транспорту. А це, в свою чергу, позитивно вплине на стан повiтря завдяки зменшенню шкiдливих викидiв в атмосферу", - пояснює директор ЛКП "Львiвавтодор" Микола Власюк.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, для реалiзацiї проєкту "смарт-коридору" хоча б одне з перехресть повинно працювати в режимi "смарт". Тому "смарт-коридор" на вул. Зеленiй буде запущено на трьох свiтлофорних об'єктах - на перехрестях з пл. Петрушевича, вул. Дороша та вул. Iвасюка. А далi iнтелектуальна система у дорожньому контролерi шляхом аналiзу дорожнього руху з транспортних детекторiв буде визначати оптимальну тривалiсть роботи циклу для всiх свiтлофорних об'єктiв, якi входять у проєкт "смарт-коридору". А це дасть можливiсть оптимiзувати свiтлофорний цикл i зменшити до мiнiмуму неефективне використання зеленого сигналу свiтлофора вздовж коридору.
"Для реалiзацiї цього проєкту вже замiнили старi дорожнi контролери, у яких закiнчився термiн експлуатацiї, на цих трьох свiтлофорних об'єктах та проведено фiксовану координацiю мiж свiтлофорними об'єктами вул. Зелена - пл. Петрушевича та вул. Зелена - вул. Дороша. Тепер нашi iнженери проводять транспортнi мiкроскопiчнi моделювання, де обирається оптимальна органiзацiя дорожнього руху i параметри налаштування режимiв "смарт-перехрестя" та "смарт-коридору", якi дозволять максимально швидко та безпечно забезпечити виїзд транспорту з центральної частини мiста", - пояснили у вiддiлi транспортного планування, моделювання та органiзацiї дорожнього руху ЛКП "Львiвавтодор".
За iнформацiєю пiдприємства, для реалiзацiї проєкту ще необхiдно провести монтаж i налаштування транспортних детекторiв та кнопок виклику пiшохiдної фази, завершити мiкроскопiчнi моделювання та коригування параметрiв роботи та програмування дорожнiх контролерiв.

Медіа

Прочитано 23 разів