Субота, 30 листопада 2024 12:00

В Теребовлi завершили реконструкцiю мосту

Перше авто проїхало збудованим "з нуля" мостом через рiчку Гнiзна на 354 кiлометрi траси М-19 Доманове - Ковель - Чернiвцi - Тереблече. Побудували споруду за 10 мiсяцiв - протягом лютого-листопада.

Проєкт реконструкцiї включає зведення мосту, замiну комунiкацiй на пiдходах та облаштування всiєї необхiдної iнфраструктури: освiтлення, дорожнiх знакiв, огородження та тротуарiв. Довжина нового мосту становить 48,7 метра, а загальна ширина - 12,8 м. Вiн має 2 смуги руху та тротуари з двох сторiн завширшки 1,8 м.
Перед вiдкриттям руху фахiвцi ДП "Нацiональний iнститут розвитку iнфраструктури" перевiрили якiсть та надiйнiсть збудованого мосту. За допомогою спецiальних датчикiв вони визначили реакцiю споруди на статичне та динамiчне навантаження вiд 4 вантажiвок. Випробування пройшли успiшно, та рух вiдкрили. Однак Служба вiдновлення у Тернопiльськiй областi продовжує роботи пiд мостом.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, реконструювали мiст коштом Європейського iнвестицiйного банку. Очiкувана вартiсть проєкту реконструкцiї становила 186,9 млн. грн. Економiя за результатами проведених торгiв - 15,5 %. Загальна вартiсть об'єкту - 158 млн. грн.
Мiст у мiстi Теребовля розташований на дiлянцi траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 тис. транспортних засобiв. Стара аварiйна переправа була збудована понад 90 рокiв тому. Пiд час обстеження на нiй виявили численнi недолiки, якi загрожували безпецi руху та могли призвести до руйнування та повного паралiчу руху.
Найкритичнiшi - поперечнi трiщини прогонової будови з розкриттям, поздовжня трiщина залiзобетонної плити проїзної частини, вiдсутнiсть будь-якого армування опор, якi стояли на дерев'яних палях тощо. Весь комплекс дорожньо-будiвельних робiт у Теребовлi завершать у 2025 р.

Медіа

Прочитано 28 разів

Детальніше в цій категорії: « У Львовi за три днi вiдремонтували вулицю