Наразi усунення пошкоджень покриття дорiг проводять холодним асфальтобетоном. Такий матерiал використовують взимку та на початку весни, коли середньодобова температура нижче +10 градусiв.
Методика роботи полягає в тому, щоб спершу провести розламування країв вибоїни для кращого зчеплення з "латкою", очистити та знепилити деформацiю, розiгрiти та обробити пошкоджену дiлянку бiтумом, розiгрiти заздалегiдь пiдготовлену холодну бiтумомiнеральну сумiш за допомогою газових пальникiв, розподiлити її у вибоїнi та, застосовуючи ручну вiбрацiйну плиту, ущiльнити.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, наразi пiдряднi пiдприємства точково лiквiдовують критичнi аварiйнi вибоїни на автошляхах М-07 Київ - Ковель - Ягодин, М-06 Київ - Чоп, Р-31 Бердичiв - Хмiльник - Лiтин - /М-12/ та кiлькох дорогах територiального значення.
Iз настанням стабiльного тепла для усунення пошкоджень асфальтобетону на державних дорогах Житомирщини буде застосовуватись гарячий асфальтобетон.
Кiлькiсть та обсяг пошкоджень на дорогах та мостах пiсля зими та методи їхньої лiквiдацiї будуть визначенi пiсля проведення весняного комiсiйного огляду фахiвцями служби спiльно з представниками Патрульної полiцiї.