"Протягом цього перiоду ми повнiстю замiнили верхню та нижню будову колiй на дiлянцi завдовжки 600 м. На вiдокремлених дiлянках використовували класичну рейко-шпальну конструкцiю з традицiйним методом укладання та покриттям iз залiзобетонних плит. На дiлянках, що сумiщенi з автомобiльною проїжджою частиною, застосували найсучаснiшу та найефективнiшу технологiю укладання колiй у залiзобетонних плитах. Завдяки цьому трамвайнi колiї прослужать 15-20 рокiв. Також пiд час робiт на перехрестi замiнили трамвайну колiю на дiлянцi вiд вул. Степана Бандери до бульвару Батальйону "Днiпро" по проспекту Лесi Українки, оскiльки ця частина перебувала в аварiйному станi. Було прокладено новi рейки та шпали, а для покриття використано залiзобетоннi плити по всiй протяжностi дiлянки. Крiм того, оновили посадковi платформи на зупинках та адаптували їх для людей з iнвалiднiстю", - розповiв провiдний фахiвець КП "Днiпровський електротранспорт" Нiкiта Керенцев.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, окрiм трамвайної колiї, на цiй дiлянцi повнiстю замiнили свiтлофорний об'єкт, змонтували новi опори контактної мережi, встановили та налаштували три електрифiкованi та три схiднi стрiлочнi переводи. Освiтлення оновили на сучасне енергоощадне LED. Роботи планують завершити до кiнця березня.