Фахiвцi розiбрали конструкцiї всiх металевих ферм (рiзновид каркасної конструкцiї) двох прольотiв мосту, демонтували промiжну опору та розпочали розбiр ще двох опор.
Зараз триває робота над демонтажем третього прольоту мосту, а саме прогонової будови та металевої ферми.
Почались пiдготовчi роботи з перенаправлення русла рiчки Тересва. Це дасть можливiсть розiбрати останню опору аварiйного мосту. Наразi ведуться роботи з розчистки русла на суходолi.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, рух даним мостом був закритий 25 липня 2023 р. через провал частини прогонової будови мосту. Сталося це через грубе порушення водiєм транспортного засобу встановлених обмежень.
На той час строк експлуатацiї мосту становив бiльше 60 рокiв. Споруда перебувала в аварiйному станi. Рух мостом було дозволено лише транспортним засобам вагою не бiльше 7 т. Вантажiвка з пiском, пiд якою обвалився мiст, у 7 разiв перевищувала допустиму вагу.
Для забезпечення руху трасою Н-09 Служба вiдновлення у Закарпатськiй областi побудувала тимчасовий мiст iз модульних конструкцiй, якi у рамках матерiально-технiчної допомоги Українi були наданi Фондом Говарда Баффета.