Зміна № 1 ДБН В.2.3-4-2007
Споруди транспорту
Автомобільні дороги.
Частина І. Проектування.
Частина ІІ. Будівництво
1. РОЗРОБЛЕНО: Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна (ДерждорНДІ)
2. ПРИЙНЯТО ТА НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництваУкраїни від 27.11.2009 р. № 530, чинна з 1 квітня 2010 р.
ТЕКСТ
Розділ 1. Перший абзац викласти у новій редакції:
«Ці норми встановлюють вимоги: частина І (Проектування) – на проектування будівництва нових і реконструкцію існуючих автомобільних доріг загального користування (далі –автомобільні дороги), частина ІІ (Будівництво) – на будівництво, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг.»
Пункт 3.1. Після слів «смуг руху», замінити слово «огорожі» на «огородження».
Пункт 3.11викласти у новій редакції:
«3.11 зона транспортної розв’язки
Територія в межах смуги відводу доріг, які перетинаються чи примикають, що обмежується початком і кінцем перехідно-швидкісних смуг на основній та другорядній дорозі, а в разі їх відсутності початком та кінцем заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг.»
Пункт 4.5.6доповнити новим абзацом:
«Стаціонарне штучне освітлення повинно відповідати вимогам ДСТУ 3587.»
Пункт 9.2.3.14викласти у новій редакції:
«9.2.3.14 У зоні розв’язок доріг допускається улаштування автобусних зупинок за умови забезпечення як бокової, так і поздовжньої видимості.»
Пункт 9.2.4доповнити підпунктом такого змісту:
«9.2.4.8 Забороняється суміщати смуги гальмування, влаштовані біля одного об’єкта, зі смугами розгону, влаштованими біля сусіднього в попутному напрямку (смуги розгону для одного об’єкта зі смугами гальмування для іншого). Пряма вставка між ними повинна бути не менше ніж 25 м.»
Пункт 15.1.5вилучити.
Пункт 15.1.7викласти у новій редакції:
«15.1.7 Забороняється розміщувати об’єкти дорожнього сервісу, в тому числі перехідно-швидкісні смуги, які влаштовані на підходах до них:
- ближче ніж 150 м від дорожніх розв’язок в одному рівні (за відсутності перехідно-швидкісних смуг);
- ближче ніж 100 м від шляхопроводів та мостів, які не є елементами транспортної розв’язки в різних рівнях;
- ближче ніж 100 м від залізничних переїздів;
- ближче ніж 25 м до зони транспортної розв’язки;
- на перехідно-швидкісних смугах;
- на пішохідних і велосипедних доріжках;
- на зупинках пасажирського транспорту;
- на штучних спорудах;
- на ділянках доріг з ухилом більше 40%;
- в місцях, де коефіцієнт безпеки менше ніж 0,8 або коефіцієнт аварійності більше ніж 20.»
______________