На час ремонту транспорт буде рухатися тимчасовим переїздом, який влаштовують поряд iз мостом. Наразi будiвельники засипають та ущiльнюють щебеневу основу та влаштовують бетоннi плити.
Мiст не витримує навантажень, що зростають з кожним роком. Iнтенсивнiсть руху тут досягає 12 тис. автомобiлiв за добу. Уже є корозiя арматури, порушення цiлiсностi конструкцiї дорожнього одягу на основному проїздi, трiщини з розкриттям на опорнiй частинi, що загрожує безпецi водiїв. Завершити капiтальний ремонт мосту планують до кiнця лiта 2024 р.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, це другий мiст, який нещодавно розпочали ремонтувати на дорозi М-21. Вiдновлення цих споруд має важливе значення, адже шлях М-21 поєднує Житомирську та Вiнницьку областi, веде до кордону з Молдовою та є частиною європейського маршруту Е 583.