Найбiльший обсяг робiт здiйснили на 4 об'єктах:
- у с. Уторопи на Р-24 Татарiв - Кам'янець-Подiльський влаштовано об'єднувальнi анкери, монолiтну залiзобетонну накладну плиту та гiдроiзоляцiю прогонової будови мосту, здiйснено поширення пiдходiв до мосту, влаштовано тротуари, перильне та бар'єрне огородження;
- у с. Верхнiй Вербiж на дорозi Р-24 замiнено захисний шар та гiдроiзоляцiю, розширено пiдходи до мосту, упорядковано пiдмостове русло, змонтовано телескопiчнi водовiдвiднi лотки, вiдремонтовано тротуари, оновлено перильне та бар'єрне огородження, влаштовано асфальтобетонне покриття;
- бiля с. Устечко на дорозi Р-24 здiйснено ремонт деформацiйного шва крайньої берегової опори з боку Тернопiльщини, влаштовано прикрайковi лотки на пiдходах до мосту, новий шар асфальтобетону, оновлено вiдбiйники i тротуари;
- у с. Вербовець на дорозi Р-20 Тязiв - Старий Косiв вiдремонтовано береговi опори, змонтовано двi плити прогонової будови, влаштовано залiзобетонну монолiтну плиту, гiдроiзоляцiю i пiшохiдний перехiд iз перильним огородженням i стовпчиками для бар'єрного огородження, упорядковано пiдмостове русло, заасфальтовано проїзну частину.
Крiм того, вiдновлювальнi роботи проведено на мостах у с. Микуличин, м. Яремче та Галич, влаштовано габiони на пiдпiрних стiнках у с. Яблуниця та Микуличин, а ще на одному мосту в цьому селi вiдновлено дiафрагми прогонової будови (усi на дорозi Н-09 Мукачево - Львiв).
Лiквiдовано наслiдки зсувних процесiв на мосту в с. Пiдгайчики, здiйснено замiну водопропускної труби в с. Город, ремонт тротуарної балки i перильного огородження мосту в смт Гвiздець (усi - на Р-24 Татарiв - Кам'янець-Подiльський), деформацiйного шва мостiв в с. Нижнiв на дорозi Н-18 Iвано-Франкiвськ - Тернопiль та в с. Пiстинь на Р-24.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, у 2023 р. на двох об'єктах проводився i капiтальний ремонт: шляхопроводу в смт Делятин на Н-09 Мукачево - Львiв та мосту в с. Стопчатiв на дорозi Р-24 Татарiв - Кам'янець-Подiльський.
"Пiд час вiйни утримання, догляд i ремонт мостових переходiв i шляхопроводiв має важливе соцiально-економiчне та вiйськово-стратегiчне значення. Тому саме на мостовому господарствi концентруємо роботу Служби вiдновлення та розвитку iнфраструктури i пiдрядних пiдприємств дорожньої галузi, забезпечуємо рух усiх видiв транспорту та пiшоходiв, зокрема в гiрськiй мiсцевостi", - коментує начальник Служби вiдновлення в областi Василь Буджак.