Зважаючи на iнтенсивнiсть руху на цьому напрямку та його логiстичну значущiсть, а також враховуючи те, що плановий ремонт тут не робився вже доволi довго, фахiвцi вирiшили за доцiльне на окремих, найбiльш пошкоджених дiлянках, повнiстю зняти верхнiй шар асфальту та замiнити його новим.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, у суботу та недiлю на трасу вийшли асфальтоукладальники, розпочалися роботи iз застосуванням гарячої асфальтобетонної сумiшi. Зважаючи на дещо меншу iнтенсивнiсть руху, робота у вихiднi мала певну перевагу, тож вдалося виконати увесь обсяг запланованих робiт. Ситуацiю покращило й те, що Кабмiн нарештi ухвалив рiшення щодо видiлення коштiв на вiдновлення дорiг. Загалом вiд початку лютого на київському напрямку траси М-03 вже усунуто руйнувань площею понад 10 тис. кв. м.