"Продовжуємо роботи з лiквiдацiї ямковостi на дорогах Днiпра, яка виникла у зимовий перiод. Нинi вже вiдпрацювали 20 об'єктiв по мiсту. Передусiм - увага мостам, шляхопроводам та основним проїзним магiстралям мiста. Процес ремонту холодними асфальтобетонними сумiшами не вiдрiзняється вiд ремонту гарячим асфальтом. Його перевага - можна укладати за низьких температур. Технологiя дуже проста: спочатку ями фрезерують та ретельно очищують вiд випадкового смiття. Далi їх прогрiвають та оброблюють рiдкою бiтумною емульсiєю для кращого зчеплення. I тодi вже засипаємо холодний асфальт. Така технологiя використовується в європейських країнах. Саме взимку для усунення ям на дорогах такий метод правильний i дiєвий", - прокоментував начальник управлiння iнфраструктури департаменту благоустрою та iнфраструктури ДМР Дмитро Коробов.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, цьогорiч методом холодного асфальтування планують вкласти 4 тис. кв. м асфальту. На сьогоднi 1 тис. кв. м вже вiдремонтували.
"Критична ямковiсть несе найбiльшу небезпеку водiям та пiшоходам. Звiсно, це не повний обсяг лiквiдацiї аварiйної ямковостi. Але таке тимчасове рiшення, як холодне асфальтування, є ефективним до того, поки ми не зможемо вкладати гарячий асфальт. Такi роботи у Днiпрi ми проводимо вже кiлька рокiв поспiль одразу пiсля сходження снiгу у лютому. Взимку асфальтнi заводи не працюють, тож їхню продукцiю не можемо придбати. Тому тимчасово використовуємо сухий асфальт, який попередньо прогрiвається. Пiдкреслюю, що це тимчасовий ремонт. А вже влiтку переробимо всi цi "латки" гарячим асфальтуванням", - розповiв в. о. заступника мiського голови, директор департаменту благоустрою та iнфраструктури ДМР Олексiй Самiлик.