"Кiлькiсть демонтажiв за рiк усiх типiв рекламних засобiв може зрости до 25 тис. Бiльшiсть демонтажiв припадає саме на фасади, якi потерпають вiд засилля незаконних конструкцiй. Часто на одному елементi фасаду знаходиться кiлька шарiв вивiсок i рекламних засобiв, а пiдприємцi або не знають, або не усвiдомлюють необхiднiсть розмiщувати конструкцiї згiдно з правилами. Тому наше головне завдання - максимально оптимiзувати i спростити iнформацiю щодо порядку i вимог розмiщення зовнiшньої реклами", - зауважив Валентин Мондриївський.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, станом на сьогоднi можна спостерiгати позитивну тенденцiю в кiлькостi поданих заяв на оформлення конструкцiй. Це свiдчить про зростання кiлькостi вiдповiдальних власникiв бiзнесу.
"Iз початку року велика частка рекламних конструкцiй, бiльше 3 тис., була демонтована самими власниками. Це каже про те, що у столицi розроблено простi та прозорi правила розмiщення рекламних конструкцiй, якi розумiє та приймає вiдповiдальний бiзнес. Також у Києвi працює ефективний механiзм онлайн подачi документiв на оформлення вивiски. Подати документи можна через онлайн-платформу на сайтi Управлiння з питань реклами КМДА. Крiм того, на сайтi управлiння унiфiкована i подана у доступному форматi iнформацiя щодо правил i процедури оформлення вивiсок та зовнiшньої реклами, розмiщена публiчна база всiх вивiсок i рекламних конструкцiй Києва. Також отримати вiдповiдi на запитання можна в онлайн пiдтримцi у Telegram", - пiдкреслила начальник Управлiння з питань реклами КМДА Оксана Полiщук.