"На об'єктi вже влаштували тимчасовi проїзди, нанесли тимчасову розмiтку та встановили дорожнi знаки. Забетонували 14 паль (всього передбачено 80). Перевлаштували свiтлофорнi об'єкти та опори контактної мережi та розпочали роботи з перекладання водопровiдних мереж. Транспортну розв'язку збудуємо в двох рiвнях. Довжина основного проїзду складатиме трохи бiльше трьох кiлометрiв. Приблизно такою буде i довжина тротуарiв. Протяжнiсть велосипедних дорiжок - понад 1,5 км. На розв'язцi буде 6 смуг руху. Довжина шляхопроводу - бiльше 250 метрiв. Також побудуємо новий пiдземний перехiд", - зазначив Вiталiй Кличко.
Мер столицi наголосив, що реконструкцiя цiєї розв'язки збiльшить пропускну спроможнiсть транспортного вузла й, за розрахунками проектувальникiв, зменшить затори у цiй частинi Оболонi. Проектна пропускна спроможнiсть оновленого вузла - бiльше 11 тис. автомобiлiв на годину. Це в кiлька разiв бiльше, нiж пропускає перехрестя зi свiтлофором, де рух затримується й утворюються затори.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, вiдкрити рух новим шляхопроводом планують до кiнця цього року. А весь комплекс робiт на великому об'єктi завершать до кiнця 2024 р.