"Близько 8,3% - це будiвельнi матерiали, 12% - оздоблювальнi матерiали: шпалери, фарби та iнше. Думаю, що пiсля перемоги, коли почнеться вiдновлення країни, частка будiвельних матерiалiв може зрости до 20%. "Епiцентр" - це вже давно не про будiвництво. Вiн про все", - розповiв Герега.
За словами бiзнесмена, у довгострокових планах - масштабування мережi до 500 локацiй протягом наступних 20 рокiв, а також продовження розвитку концептiв shop-in-shop за межами торговельних центрiв "Епiцентр", з акцентом на Intersport, галереї "Деко", дитячi магазини E. Pic i низку нових форматiв, повiдомляє "Iнтерфакс-Україна".
"Нашi shop-in-shop збалансованi, прорахованi i з хорошим асортиментом, i можуть працювати окремо, але спочатку ми хочемо максимально протестувати їхню ефективнiсть в "Епiцентрi", щоб потiм виводити в iншi ТРЦ. Так, ми можемо виходити за межi "Епiцентру" i зараз, але точно не такими темпами, як це було у 2020-2021 рр.", - пояснив вiн.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, щодо iнвестицiй в Intersport Polska, Герега повiдомив про намiр об'єднати польську та українську компанiї, вiдзначив перспективнiсть польського ринку для спортивного напряму.
"Зараз ми хочемо фактично об'єднати "Intersport Польща" i "Intersport Україна" в одне цiле. Матимемо можливiсть акумулювати значну кiлькiсть товарної маси. Ми вже закуповуємо товар централiзовано на Польщу i на Україну. I тепер ми для мiжнародного Intersport зовсiм iнший гравець", - розповiв спiвзасновник "Епiцентру".