"Наразi фахiвцi працюють над встановленням тимчасових металевих пiдтримувальних конструкцiй у прогонах споруди. Це дозволить забезпечити подальшу безпечну експлуатацiю мосту без його закриття до початку виконання робiт iз реставрацiї. Зокрема, вiдбуваються пiдготовчi роботи з влаштування викаточних пiрсiв i пiдкранових естакад. Це дасть можливiсть виконувати основнi роботи з монтажу металевих елементiв пiдтримувальних конструкцiй, влаштування льодорiзiв для забезпечення льодоходу. Розпочали роботи з вiброзанурення паль у руслi рiчки Днiпро - для подальшого влаштування пiдтримувальних конструкцiй мосту", - розповiв Вiталiй Кличко.
Вiн зауважив, що сьогоднi мiст Метро працює в обмеженому режимi щодо вантажопiдйомностi. На перiод виконання протиаварiйних робiт рух авто та поїздiв метрополiтену спорудою збережений - мiж правим та лiвим берегами Днiпра. Також забезпечене судноплавство.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, на об'єктi цiлодобово працюють 80 фахiвцiв та 20 механiзмiв i одиниць технiки, зокрема 6 кранiв.