Майбутнього пiдрядника, який мав би утримувати дороги, департамент дорожнього господарства Львiвської ОДА шукав на двох тендерах - i у обох перемiг "Шляховик-Т", причому в одному з тендерiв вiн перемiг вiдому турецьку компанiю "Онур конструкцiон iнтернешнл", повiдомляють "Нашi грошi. Львiв".
ТОВ "Шляховик-Т" та ТОВ "Онур конструкцiон iнтернешнл" вже змагались минулого року одне з одним за догляд цих самих дорiг. Тодi теж перемогло ТОВ "Шляховик-Т", отримавши понад 950 млн. грн.
Як i минулого року, так i цьогорiч "Шляховик-Т" активно спiвпрацює пiд час роботи над пiдрядами з компанiями "Нара" i "ШРБУ №88", яких АМКУ оштрафував за змову на торгах у 2020 р. Згiдно з опублiкованими документами у Prozorro, "Шляховик-Т", наприклад, орендує у цих компанiй технiку, а також працевлаштував частину їхнiх спiвробiтникiв.
Важливо зазначити, що АМКУ окрiм незначних штрафiв (по 68 тис. грн.) заборонив участь "Нари" i "ШРБУ №88" у тендерах протягом наступних трьох рокiв. Тому у "Нари" за два роки не було жодного пiдряду, а "ШРБУ №88" минулого року уклало лише один договiр поза системою Prozorro. Але спiвпраця з "Шляховик-Т" дозволяє їм отримувати бюджетнi кошти попри обмеження АМКУ.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, ТОВ "Шляховик-Т" було зареєстровано у лютому 2019 р. у Теребовлi на Тернопiльщинi, а потiм перереєстроване у Львовi. Спершу її власником був Сiрак Мнацаканян, зараз офiцiйним власником "Шляховик-Т" є мешканець одного iз сiл Золочiвського району Львiвщини Микола Карпець.
З моменту заснування компанiя отримала держзамовлень на 10,8 млрд. грн. 7,5 млрд. фiрма отримала саме вiд департаменту дорожнього господарства ЛОДА.