Оголошуючи торги, селищна рада максимiзувала свої вимоги до учасникiв, що могло вплинути на бажання iнших компанiй боротись за пiдряд. Зокрема, треба було пiдтвердити наявнiсть в штатi не менше трьох iнженерiв i трьох виконробiв, виконання схожого пiдряду на 32,79 млн. грн., а також дохiд на ту ж суму за минулий рiк, повiдомляють "Нашi грошi. Львiв".
Однак потенцiйно найбiльш небезпечною умовою стала можливiсть вiдхилити переможну пропозицiю, якщо договiрна цiна, вказана учасником у розрахунках, не буде узгоджена сторонами.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, єдиним учасником, що зголосився виконати всi вимоги замовника, стало львiвське ТОВ "Вельт Капiтал", з яким Iвано-Франкiвська селищна рада i планує пiдписати договiр. Компанiя львiв'янки Тетяни Павленко, як i ранiше, планує використовувати для виконання замовлення лише залучену технiку. Весь спецтранспорт, а це 46 одиниць самоскидiв, екскаваторiв, автогрейдерiв та iншого, "Вельт Капiтал" отримає за договором надання послуг у ТОВ "Сiмбо Капiтал" Богдана Радика (до лютого 2023 р. вiн фiгурував як Богдан Москаль). Ця ж фiрма забезпечуватиме "Вельт Капiтал" необхiдним асфальтобетоном.