Такi амортизацiйнi пристрої, або ж "демпфернi системи", застосовуються для запобiгання тяжких наслiдкiв аварiйного зiткнення транспортного засобу з масивними перешкодами на автомобiльних дорогах.
Пiд час лобового зiткнення "демпферна система" поглинає енергiю удару шляхом поступової деформацiї внутрiшнiх елементiв, якi призводять в дiю зовнiшнi балки, складаючи їх телескопiчно, чим вiдрiзняється вiд iнших рiзновидiв кiнцевих елементiв бар'єрного огородження, забезпечуючи ефективнiсть та можливiсть виключення травмування учасникiв дорожнього руху пiд час зiткнення. Амортизацiйнi пристрої успiшно пройшли необхiднi випробування на спецiальному полiгонi та повнiстю вiдповiдають вимогам ДСТУ EN1317-3:2019 та ДСТУ 8751:2017.
Роботи виконувались PASS+CO UA у спiвпрацi з компанiєю Onur Group Ukraine.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, 40,82-кiлометрова дiлянка автошляху М-30 Стрий - Умань - Днiпро - Iзварине вiд села Голоскiв до адмiнiстративного кордону з Вiнниччиною ремонтувалась протягом 2020-2022 рр. за кошти Мiжнародного банку реконструкцiї та розвитку в рамках "Проекту розвитку дорожньої галузi".