Технологiя базується на використаннi литих емульсiйно-мiнеральних сумiшей i дає змогу продовжити термiн служби покриття на кiлька рокiв. Крiм цього, така технологiя дозволяє збiльшити коефiцiєнт зчеплення колiс з дорожнiм покриттям. Її застосовують на автошляхах, вiдремонтованих у попереднi роки, на яких пройшов термiн експлуатацiйної придатностi елементiв дороги.
"У попереднi роки ми вже проводили ремонтнi роботи на основних магiстралях областi за такою технологiєю. Це дозволило уникнути утворення аварiйної ямковостi, особливо пiсля осiнньо-зимового перiоду. Адже поверхнева обробка покриття є профiлактикою утворення трiщин i вибоїн на дорозi. Цього року продовжуємо влаштування тонкошарового покриття на дорогах державного значення, зокрема, на автомобiльнiй дорозi М-09 Тернопiль - Львiв - Рава-Руська та М-06 Київ - Чоп. Таким способом плануємо "законсервувати" близько 20 км дорiг", - повiдомив Олег Береза, керiвник Служби вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Львiвськiй областi.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, поверхнева обробка дорожнього покриття дозволяє вiдновити транспортно-експлуатацiйнi показники та захистити верхнi шари асфальтобетону, i у такий спосiб продовжити термiн служби iснуючого дорожнього покриття. Шар зносу запобiгає негативному впливу природно-клiматичних факторiв, забезпечує необхiдну шорсткiсть та водонепроникнiсть покриття.
Наразi служба працює на автошляху М-09 на вiдтинку Винники - Чижикiв. На дiлянцi проведення ремонтних робiт органiзовано реверсивний рух автомобiльного транспорту.