Спорудження цього мосту вкрай важливе для стабiльного руху вантажного транспорту. На початку повномасштабного вторгнення окупанти пiдiрвали всi мости через рiчку Снов. Тимчасова переправа, яку спорудили пiсля деокупацiї областi, могла пропускати лише автiвки вагою до 18 т. Дiстатись iз Чернiгова до пiвнiчних громад вантажiвкам можна було лише в об'їзд через Городню та Сновськ. Замiсть 25 км треба було проїхати 100 км.
Мiст через Снов - це найбiльший iз трьох мостiв, який Агентству вiдновлення передав Центр з подолання криз та надання пiдтримки (CDCS) - французький державний оператор гуманiтарної дiяльностi. Збiрну металеву конструкцiю виготовили за iндивiдуальними параметрами у Францiї. Шар дорожнього покриття на нiй нанесли одразу на виробництвi. Пiдготовчi роботи до монтажу найбiльшого мосту розпочали ще взимку. Демонтували залишки зруйнованого мосту, влаштували опори та фундаменти. Але встановлення конструкцiї сповiльнилося через природнi фактори. Довелося чекати, поки спаде рiвень води у рiчцi Снов. Будiвельники також вiдремонтували пiд'їзди до мосту, облаштували дiлянку всiма засобами безпеки дорожнього руху - встановили металеве бар'єрне огородження, знаки, нанесли розмiтку.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, усi три мости, якi передав CDCS, виготовила для України компанiя Matiere. Конструкцiї завдовжки 68, 34 i 23 м спроектували спецiально пiд параметри зруйнованих пiд час бойових дiй переправ у Чернiгiвськiй областi. Монтаж двох мостiв завершили у лютому на дорозi Р-69 Київ - Вишгород - Десна - Чернiгiв.


