"Для нас вкрай важливо якнайшвидше вiдновити рух автомобiльного транспорту через населений пункт Малехiв. Тобто, ще цiєї осенi завершити ремонт моста. Ми розумiємо, що перекрита дiлянка суттєво впливає на плани не лише мiсцевих жителiв, а й гостей Львiвщини. Особливо, час перебування в дорозi збiльшується в рази. Однак, попередити небезпечнi ситуацiї на дорогах - це наша робота. Аварiйних i небезпечних споруд давно потрiбно позбуватися. Для цього ще до вiйни працювала окрема Нацiональна програма вiдновлення мостiв. Враховуючи те, що через воєннi дiї на територiї України левова частка логiстики тепер зосереджена на автотранспорт, наявнiсть зруйнованих мостiв чи вагових обмежень на них є вкрай небажаним явищем", - повiдомляє Олег Береза, керiвник Служби вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Львiвськiй областi.
Станом на сьогоднi виконали такi роботи:
- демонтували конструкцiї аварiйного мосту;
- перевлаштували iнженернi мережi;
- встановили буронабивнi палi пiд конструкцiї опор;
- влаштували опори споруди;
- завершили роботи з влаштування 11 балок прогонових будов.
Попереду чекають наступнi роботи:
- укладення залiзобетонної плити;
- влаштування тротуарiв;
- забезпечення гiдроiзоляцiї та водовiдведення;
- шари асфальтобетонного дорожнього покриття;
- встановлення бар'єрного та перильного огородження;
- нанесення горизонтальної розмiтки та встановлення дорожнiх знакiв.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, вiдповiдно до проекту споруду розширять до 19,2 метрiв i влаштують двi смуги в одному напрямку. Завдяки демпфернiй системi розподiлять зустрiчнi транспортнi потоки. А також з обох сторiн влаштують пiдходи до переправи.
Залiзобетонну переправу зведено у 1961 р. Через значне навантаження на споруду впродовж 62 рокiв почали руйнуватися основнi її елементи. На ситуацiю також суттєво вплинули не з'єднанi мiж собою двi прогоновi будови. Як наслiдок, у процесi руху транспорту вони змiщувалися.
Пiсля проведення комiсiйного обстеження споруду визнали аварiйною. Вже кiлька рокiв тут дiяли обмеження вантажопiдйомностi.


