Мiст перебуває у аварiйному станi та потребує термiнового ремонту. Щодня через мiст проїжджає близько 15 тис. транспортних засобiв. Є високий ризик руйнування та повного "паралiчу" руху трасою М-19 через мiсто Теребовля.
Споруда була побудована в перiод 1936-1937 рр. i вiдтодi капiтально не ремонтувалася. За майже 90 рокiв експлуатацiї винило чимало недолiкiв, якi були виявленi пiд час обстеження мосту:
- поперечнi трiщини прогонової будови з розкриттям;
- замокання прогонової будови та активна корозiя з вилуговуванням бетону;
- поздовжня трiщина залiзобетонної плити проїзної частини прогонової будови;
- розтрiскування бетону з поздовжнiми та похилими трiщинами та оголенням арматури в мiсцях обпирання балок прогонової будови;
- вiдсутнi перехiднi плити
- часткове руйнування сiток габiонного крiплення берегiв рiчки в пiдмостовiй зонi;
- значнi розмиви конусiв;
- незадовiльний стан проїзної частини на мостi та пiдходах до нього тощо.
Зважаючи на небезпеку для усiх учасникiв дорожнього руху, стратегiчну важливiсть траси М-19 для логiстики Тернопiльської областi та країни, iнтенсивний рух через мiсто Теребовля, Служба вiдновлення iнiцiювала невiдкладний ремонт мосту. Уряд спрямував на роботи кошти Європейського iнвестицiйного банку. Фiнансування є цiльовим, цi кошти видiленi на ключовi проекти транспортної iнфраструктури в Українi.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, реконструкцiя мосту у Теребовлi включатиме повне оновлення i самої споруди, i пiдходiв до неї. Це особливо важливо, зважаючи на те, що дiлянка дороги М-19 не була капiтально ремонтована до повномасштабної вiйни.
Реконструкцiя мосту потребуватиме закриття руху через мiст. Монолiтна конструкцiя штучної споруди буде повнiстю демонтована. Пiдрядна органiзацiя влаштує тимчасовi переправи для потреб пiшоходiв та легкового транспорту. Служба вiдновлення разом iз полiцiєю наразi розробляє схему об'їзду ремонтованого мосту для вантажного транспорту.
Завершення реконструкцiї мосту у Теребовлi заплановане до кiнця 2024 р.


