У складi делегацiї Мiнiстерства розвитку громад, територiй та iнфраструктури у заходi взяли участь представники Агентства вiдновлення та Команди пiдтримки реформ (RST).
Обговорили роль мережi автомобiльних шляхiв пiд час вiйни та розповiли про основнi напрямки дiяльностi агентства та про головнi проєкти вiдновлення.
"Вiд спроможностi пiдтримувати логiстику до лiнiї фронту та вiдновлювати надання базових сервiсiв i доставку критичних товарiв до постраждалих регiонiв залежить багато: пересування важкої вiйськової технiки, евакуацiя наших поранених, експортування вантажiв. Логiстика до пунктiв пропуску та влаштування самих КПП зараз мають критичне значення", - сказав заступник директора департаменту, начальник управлiння експлуатацiйного утримання департаменту автомобiльних дорiг Агентства вiдновлення Олег Федоренко.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, на заходi також розглянули питання: управлiння дорожнiми активами, оцiнка ризикiв та визначення прiоритетiв, збiр даних.
"Iнтеграцiя транспортної мережi України в європейську з початком повномасштабного вторгнення лише пришвидшилася. Ми вдячнi органiзаторам семiнару за можливiсть обмiну практичним досвiдом управлiння дорожнiми проєктами. Надзвичайно важливо розумiти, як процеси органiзовано i на державному, i на регiональному рiвнi", - зазначив начальник Служби вiдновлення у Тернопiльськiй областi Микола Довгошия.
У свою чергу старший проєктний менеджер реформи дорожньої галузi Команди пiдтримки реформ (RST) Дмитро Клец вiдзначив, що українська сторона постiйно актуалiзує поширення iндикативних мап Транс'європейської транспортної мережi в Українi. Спiвпраця з Transport Community є важливою, зокрема, для того, щоб працювати за стандартами ЄС.