"Випробування споруди на мiцнiсть - це завершальний етап для введення об'єкта в експлуатацiю. 4 завантажених вантажiвок, кожна з яких важить 25 тонн, виїжджають на мiст, щоб перевiрити його на якiсть та надiйнiсть. Вантажнi автiвки зупиняються у контрольних точках для проведення замiрiв. Пiсля чого тi ж завантаженнi машини розганяємо до певної швидкостi i знову проводимо вiдповiднi замiри. Прикрiпленнi до моста датчики фiксують, як мiст реагує на статичне та динамiчне навантаження", - iнформує керiвник Служби вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Львiвськiй областi Олег Береза.
Обстеження та оцiнку технiчного стану мосту за допомогою спецiального обладнання проводили спiльно iз спецiалiстами ТзОВ "Експертний центр "Iнженернi споруди"".
Автомобiльна дорога Н-17 Львiв - Радехiв - Луцьк має важливе значення для Львiвщини i не тiльки. Вона з'єднує мiж собою Львiвську та Волинську областi.
Зруйнований у 2021 р. мiст додав багато незручностей для жителiв та гостей регiону. Водiям доводилося долати чималу вiдстань для об'їзду цiєї споруди.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, в процесi реконструкцiї влаштували новi опори та змонтували 36 залiзобетонних балок в чотирьох прогонах моста. З двох сторiн моста встановили новi широкi тротуари, перильну та бар'єрну огорожу. Влаштували органiзоване водовiдведення, освiтлення моста та новий дорожнiй одяг.
Довжина новозбудованого моста сягає 142 метри.
Пiсля проведення випробувань споруди мiст знову функцiонує у звичному режимi i вже зараз вiдкритий для руху автомобiльного транспорту.