Обстеження та оцiнку технiчного стану шляхопроводу за допомогою спецiального обладнання провели фахiвцi Головної науково-дослiдної установи України з питань будiвництва, ремонту та утримання автомобiльних дорiг i транспортних споруд ДП "ДерждорНДI".
Прикрiпленнi до споруди датчики фiксували, як мiст реагує на статичне та динамiчне навантаження. Навантаження на рiзних дiлянках мосту створювали 2 вантажнi автомобiлi. Вантажнi автiвки проїжджали через мiст, а також зупинялися у контрольних точках для проведення замiрiв.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, пiсля перевiрки ДП "ДерждорНДI" якостi та мiцностi мосту Служба вiдновлення зможе вiдкрити рух через капiтально вiдремонтований мiст та демонтувати тимчасовий об'їзд поруч зi спорудою.
До проведення капiтального ремонту 36-метровий мiст через рiчку Схiдна Стрипа перебував у аварiйному станi. На ньому трiснули опори, зруйнувалися прогоновi балки, вiдбулася карбонiзацiя бетону i значна корозiя арматури споруди. Цi пошкодження могли спричинити руйнування мосту та повний паралiч руху транспорту на дорозi мiжнародного значення i стратегiчному гуманiтарному коридорi. У червнi Кабiнет мiнiстрiв України спрямував на ремонт об'єкта субвенцiю - залишок видiлених минулого року Європейським iнвестицiйним банком кошти.