Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, що за останнi два роки дороги в мiстi були сильно пошкодженi через те, що ними пересувалася важка технiка. Втiм, дорожнi служби все ж намагалися проводити поточний ремонт.
"Але цiєї зими були ще й рiзкi перепади температури, особливо переходи через нульову позначку. А це дуже руйнує дорожнє покриття. До того ж зараз асфальтобетоннi заводи зупиненi, бо укладання асфальту проводиться тiльки при температурi вище 10 градусiв тепла, тому зараз цi роботи не проводяться", - зазначив Дмитро Липовий.
За його словами, сьогоднi ямковий ремонт виконується за допомогою литого асфальту, який виробляється у дуже малих кiлькостях i використовується як тимчасовий ремонтний матерiал у мiсцях, що були пошкодженi найбiльше. Але пiсля закiнчення зими i встановлення оптимальної температури повiтря ремонти дорiг проводитимуться повною мiрою.