"Фрезеруємо яму, обробляємо її бiтумною емульсiєю, засипаємо холодний асфальт i закатуємо. Рух транспорту не перекриваємо. Огороджуємо дiлянку, де працюємо. Саме на цiй дiлянцi проспекту плануємо вкласти 50 кв. м асфальту", - каже керiвник дорожньої бригади Михайло Небрат.
Днiпрянка Вiра Василiвна схвалює ремонт автошляхiв: "Постiйно користуюся громадським транспортом. Молодцi, що ремонтують дороги. Це важлива справа, яку потрiбно робити, адже це безпека у пересуваннi".
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, метод холодного асфальтування має низку переваг. Це ефективнiсть, швидкiсть ремонту в холодну пору. Вiн iдеально пiдходить для локального ремонту дрiбних пошкоджень асфальтового покриття.
"Цю технологiю застосовуємо наприкiнцi зими - початку весни вже не перший рiк. Вона добре себе зарекомендувала. Зараз немає змоги працювати звичним гарячим асфальтом через його вiдсутнiсть, а також мiнливу погоду. Холодний асфальт можна укладати за низьких температур. Вiн зручно транспортується. Упродовж декiлькох тижнiв проводимо такi аварiйнi ремонти. Нинi зробили вже понад 50 об'єктiв. Йдеться передусiм про мости, шляхопроводи, а також дороги, де активно курсує громадський, транзитний транспорт, - розповiв заступник директора департаменту благоустрою та iнфраструктури ДМР Дмитро Коробов. - Методом холодного асфальтування плануємо вкласти 4 тис. кв. м. На сьогоднi понад 2,5 тис. кв. м вже вiдремонтували. Це тимчасовий ремонт - як пломба. Зi стабiлiзацiєю погоди вже ремонтуватимемо гарячим асфальтом, зокрема й тi дiлянки, якi зробили холодним асфальтуванням".