ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



Понеділок, 04 березня 2024 10:00

Закупiвлi експлуатацiйного утримання дорiг проводитимуть за новою методикою

Агентство вiдновлення запровадило нову методику закупiвель експлуатацiйного утримання дорiг, яка зробить процедури закупiвель та виконання робiт бiльш прозорими та ефективними, дозволить збiльшити конкуренцiю та обрати надiйнi та спроможнi компанiї.

Нова методика була прийнята з урахуванням попереднього досвiду роботи Служб вiдновлення, практики Антимонопольного комiтету для уникнення дискримiнацiйних вимог до компанiй-учасникiв, а також мiстить рекомендацiї до формування договорiв для забезпечення їх виконання.
Новi правила проведення закупiвель робiт з експлуатацiйного утримання дорiг пройшли обговорення з бiзнесом i дозволять учасникам ринку планувати свою дiяльнiсть на бiльш довготривалий термiн.
Зокрема, методичнi рекомендацiй, розробленi Агентством вiдновлення, передбачають:
- єдинi квалiфiкацiйнi вимоги до учасникiв закупiвель. Нова методика стандартизує квалiфiкацiйнi вимоги для Служб вiдновлення в усiх регiонах. У тому числi вимоги до обладнання, досвiду i фiнансової спроможностi пiдрядникiв, а також єдиний набiр документiв необхiдних документiв для участi у тендерi. Вимоги адаптованi пiд потреби прифронтових, тимчасово окупованих територiй, а також зони вiдчуження;
- термiни дiї контрактiв на експлуатацiйне утримання збiльшилися до 3 рокiв. Це дасть бiзнесу можливiсть працювати у бiльш сталий спосiб: планувати фiнансування та забезпечувати людей роботою. Особливо важливо це зараз, пiд час вiйни. Пiдряднi органiзацiї зможуть визначити потреби в матерiалах, обладнаннi, видах i обсягу робiт на бiльш тривалий термiн;
- обов'язковий регламент виконання робiт пiдрядних органiзацiй. Служби вiдновлення отримують дiєвi механiзми контролю за якiстю робiт i забезпеченням виконання умов договору. Пiсля пiдписання договору пiдрядники мають розробити деталiзований план (регламент) проведення робiт. Це дозволить замовнику контролювати належне виконання робiт. Такi регламенти є поширеною практикою в країнах ЄС. Договiр, що буде укладений з пiдрядником, також регламентує його вiдповiдальнiсть;
- поетапну паспортизацiю дорiг. Паспортизацiя дорiг передбачає поступовий збiр набору даних про реальний стан дорiг, оцифровуючи їх кiлометр за кiлометром. Зiбранi данi стануть основою для розподiлення фiнансування на дороги за допомогою електронних систем, без людського втручання. Це перший крок до стандартiв утримання дорiг, прийнятих в ЄС;
- чiткi межi протяжностi лотiв. Протяжнiсть дорiг, яку будуть виставляти на тендери на експлуатацiйне утримання дорiг, буде чiтко обмежена, що дозволить уникнути дрiблення лотiв або надмiрного їх укрупнення. Закупiвлi будуть оголошуватись на лоти протяжнiстю вiд 200 до 700 км.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, закупiвлi, якi оголошуватимуть служби вiдновлення у 2024 р., вiдбуватимуться з урахуванням нових правил. Сталi тендернi вимоги та середньостроковi контракти мають допомогти бiзнесу легше планувати свою роботу, а вимоги контрактiв - допомогти замовникам контролювати належне виконання робiт.

Прочитано 94 разів

Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: