У прiоритетi, перш за все, - траса М-03 Київ - Харкiв - Довжанський, яка має стратегiчне значення щодо забезпечення гуманiтарних та вiйськових перевезень, та "об'їзна дорога" навколо Харкова.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, за останнi пiвтора мiсяця на Харкiвщинi було усунуто понад 50 тис. кв. м руйнувань покриття. З них на київському напрямку - 38197 кв. м, на об'їзнiй дорозi - 10712 кв. м, а на трасi М -18 Харкiв - Сiмферополь - Алушта - Ялта - 2292 кв. м.
Хоча ремонт аварiйний, наразi в Українi немає фiнансiв анi для капiтальних, анi навiть для поточних ремонтiв дорiг, усi пiдрядники гарантують якiсть робiт. Своєю чергою фахiвцi Служби вiдновлення контролюють як хiд виконання цих робiт, так i якiсть матерiалiв. Зокрема й з застосуванням такого обладнання як тепловiзори.