"Тут курсує багато автiвок, досить iнтенсивний рух. Гадаю, цей брус допоможе знизити кiлькiсть аварiй", - подiлилась днiпрянка Iрина.
По проспекту Науки змонтують близько 600 м двостороннього металевого бруса. Роботи проведуть вiд вул. Лазаряна до вул. Телевiзiйної.
"Ця дiлянка, за аналiтикою останнiх п'яти рокiв, є однiєю з найбiльш аварiйних. Велика кiлькiсть ДТП з летальними наслiдками. Багато людей тут загинули. Тому у зв'язку з цим та за приписом патрульної полiцiї, було вирiшено встановити металеве бар'єрне огородження. Мiсця, де ми плануємо монтувати брус, пропонує патрульна полiцiя. Далi розроблений проєкт органiзацiї дорожнього руху подається на узгодження до департаменту патрульної полiцiї, де його розглядають та узгоджують. Роботи на цiй дiлянцi ми плануємо завершити за два тижнi, якщо дозволить погода", - розповiла начальниця управлiння з благоустрою мiста департаменту благоустрою та iнфраструктури Днiпровської мiськради Свiтлана Лiтвiнова.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, колесовiдбiйний брус почали ставити у мiстi у 2019 р. Його перевага - захист вiд лобового зiткнення автомобiлiв. Тобто при зiткненнi вiдбiйник бере удар на себе. Отже, учасники ДТП отримують мiнiмальну шкоду вiд аварiї. Брус, який монтують у Днiпрi, отримує високi оцiнки щодо безпечностi вже протягом кiлькох рокiв. Його та iншi бруси свiту щорiчно за допомогою краш-тесту перевiряє найбiльша громадська органiзацiя автомобiлiстiв Нiмеччини ADAC.
"Днiпро - перше мiсто а Українi, де з'явився брус саме такого європейського зразка. На сьогоднi вiн вже встановлений на просп. Слобожанському, Запорiзькому шосе, проїздi Олександра Гальченка, вул. Криворiзькiй, Сонячнiй Набережнiй, Набережнiй Перемоги тощо. Це досить аварiйнi дiлянки, на яких було багато резонансних ДТП. I на сьогоднi аварiї з лобовими зiткненнями на цих дiлянках зведенi до нуля. Щодо планiв на цей рiк, то, маючи в країнi вiйну, їх важко будувати, але якщо все буде добре, то хочемо ще встановити брус на однiй з аварiйних дiлянок - вул. Космiчнiй, а саме вiд ж/м "Сокiл-2" до лiкарнi. Там є рiзкi повороти, на яких дуже часто трапляються аварiї. Тож хочемо, аби ця дiлянка була безпечнiша", - додала Свiтлана Лiтвiнова.