"Брус монтуватимемо вiд просп. Працi i до повороту на ж/м Сокiл. Ми закриваємо дiлянку довжиною приблизно 600-650 метрiв. Це найбiльш аварiйна дiлянка, бо тут багато поворотiв, якi обмежують бачення транспорту, який рухається попереду або назустрiч. Через це ми отримували дуже багато звернень вiд мiстян. Тож разом з патрульною полiцiєю та департаментом транспорту та транспортної iнфраструктури Днiпровської мiської ради ми розробили схему органiзацiї дорожнього руху. Згiдно з нею i проводимо роботи. Плануємо завершити їх впродовж двох тижнiв", - розповiла начальниця управлiння з благоустрою мiста департаменту благоустрою та iнфраструктури Днiпровської мiськради Свiтлана Лiтвiнова.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, колесовiдбiйний брус європейського зразка є одним з найкращих у Європi. Вiн отримує високi оцiнки щодо безпечностi вже протягом кiлькох рокiв. Його та iншi бруси свiту щорiчно за допомогою краш-тесту перевiряє найбiльша громадська органiзацiя автомобiлiстiв Нiмеччини ADAC. Встановлювати цей брус у мiстi почали ще у 2019 р. I на сьогоднi бiльш нiж на 20 вулицях Днiпра, де є цей брус, аварiї з лобовим зiткненням зведенi до нуля.
"На сьогоднi брус є на головних артерiях Днiпра: це Сонячна набережна, Набережна Перемоги, Набережна заводська, проспект Слобожанський, проспект Дмитра Яворницького, проспект Науки та iншi. На цей рiк у нас є плани щодо встановлення цього брусу, але все буде залежати вiд фiнансування. У планах - правобережна розв'язка Кайдацького мосту для того, аби унеможливити "вилiт" автомобiльного транспорту з вiдкосiв мосту", - додала Свiтлана Лiтвiнова.