ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



Субота, 01 червня 2024 14:00

На мосту в Теребовлi зробили основу двох опор

На 354 кiлометрi траси мiжнародного значення М-19 Доманове - Ковель - Чернiвцi - Тереблече прогресує реконструкцiя мосту через рiчку Гнiзна. Мостобудiвники зараз працюють над основами трьох майбутнiх опор мосту.

На перших двох опорах вже завершили влаштування буронабивних паль. 34 стрижнi влаштували на глибину 12 метрiв. Крiм цього, на опорi №1 зробили бетонну основу пiд ростверк - верхню частину пальового фундаменту. Далi на цiй бетоннiй конструкцiї будуватиметься опора.
Крiм цього, в рамках реконструкцiї мосту, пiдрядна органiзацiя перенесла магiстральний водогiн мiста Теребовля, частина якого пролягала в рiчищi Гнiзної. Влаштували новi труби, клапани, а також захистили водогiн вiд впливу зовнiшнiх факторiв.
Пiсля перенесення водогону багатотонний буронабивний кран почав робити свердловини пiд останню, третю опору мосту у Теребовлi. У пробуренi свердловини мостобудiвники заливають бетонну сумiш, щоб надалi встановити арматурний каркас майбутнiх паль.
Усього на мосту буде 3 опори, в основi яких - 58 палей.
Для влаштування кожного стрижня використовується бiльш нiж 7 куб. м бетону. Щоб матерiал набув необхiдної мiцностi, потрiбно щонайменше 28 днiв.
Пiсля цього термiну пiдрядна органiзацiя Служби вiдновлення проводить випробування несучої здатностi влаштованих паль. Це запорука того, що новий мiст у Теребовлi служитиме десятилiттями.
Окрiм будiвництва самого мосту, в рамках реконструкцiї Служба вiдновлення також замiнює мiськi комунiкацiї на пiдходах до нього. З 3 червня у зв'язку з цими роботами тимчасову переправу бiля реконструйованого мосту у мiстi Теребовля буде закрито.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, орiєнтовний термiн повторного вiдкриття тимчасового об'їзду - серпень.

Прочитано 152 разів

Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: