На перших двох опорах вже завершили влаштування буронабивних паль. 34 стрижнi влаштували на глибину 12 метрiв. Крiм цього, на опорi №1 зробили бетонну основу пiд ростверк - верхню частину пальового фундаменту. Далi на цiй бетоннiй конструкцiї будуватиметься опора.
Крiм цього, в рамках реконструкцiї мосту, пiдрядна органiзацiя перенесла магiстральний водогiн мiста Теребовля, частина якого пролягала в рiчищi Гнiзної. Влаштували новi труби, клапани, а також захистили водогiн вiд впливу зовнiшнiх факторiв.
Пiсля перенесення водогону багатотонний буронабивний кран почав робити свердловини пiд останню, третю опору мосту у Теребовлi. У пробуренi свердловини мостобудiвники заливають бетонну сумiш, щоб надалi встановити арматурний каркас майбутнiх паль.
Усього на мосту буде 3 опори, в основi яких - 58 палей.
Для влаштування кожного стрижня використовується бiльш нiж 7 куб. м бетону. Щоб матерiал набув необхiдної мiцностi, потрiбно щонайменше 28 днiв.
Пiсля цього термiну пiдрядна органiзацiя Служби вiдновлення проводить випробування несучої здатностi влаштованих паль. Це запорука того, що новий мiст у Теребовлi служитиме десятилiттями.
Окрiм будiвництва самого мосту, в рамках реконструкцiї Служба вiдновлення також замiнює мiськi комунiкацiї на пiдходах до нього. З 3 червня у зв'язку з цими роботами тимчасову переправу бiля реконструйованого мосту у мiстi Теребовля буде закрито.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, орiєнтовний термiн повторного вiдкриття тимчасового об'їзду - серпень.