ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



Середа, 12 червня 2024 10:00

Для обстеження шляхопроводу на трасi М-19 залучили науково-дослiдний iнститут

Фахiвцi ДП "НIРI" обстежили шляхопровiд на трасi М-19 поблизу села Коровiя, який має протяжнiсть 114,6 м, i рекомендують термiново провести протиаварiйнi роботи.

Шляхопровiд через залiзничну дорогу побудований 42 роки тому. Його конструкцiя не була розрахована на сучаснi багатотоннi вантажiвки, кiлькiсть яких значно зросла пiд час вiйни. Через значне транспортне навантаження та динамiчний вплив залiзницi на опорних стiйках шляхопроводу утворилися аварiйнi силовi трiщини й руйнування захисного шару бетону з оголенням арматури.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, ця транспортна споруда стоїть на 7 опорах, якi складаються з шести залiзобетонних стiйок висотою 8 метрiв кожна. Двi з них вже мають значнi дефекти i ще двi починають руйнуватися. Вже зменшено навантаження на пошкодженi стiйки, проїзну частину звужено (без впливу на рух транспорту).
Протиаварiйнi заходи, якi необхiдно провести:
- влаштування тимчасової опори (типу МIК - мостової iнженерної конструкцiї) пiд ригелем, щоб пiд час ремонту розвантажити "хвору" стiйку;
- укрiплення опорних стiйок додатковим арматурним каркасом та влаштування монолiтної бетонної "сорочки" вiд ростверка до низу ригеля.
Шляхопровiд на М-19 є частиною європейського коридору Е85, i його аварiйний стан несе загрозу безпецi дорожнього руху та може призвести до серйозних наслiдкiв. Усвiдомлюючи складнiсть ситуацiї, Служба вiдновлення вживає всiх можливих заходiв, щоб запобiгти подальшому руйнуванню споруди та продовжити термiн її експлуатацiї.
Протиаварiйнi заходи дозволять тимчасово стабiлiзувати стан шляхопроводу, але у майбутньому без капiтального ремонту не обiйтися.

Прочитано 107 разів

Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: