Оцiнку за допомогою спецiального обладнання провели фахiвцi Головної науково-дослiдної установи України з питань будiвництва, ремонту та утримання автомобiльних дорiг i транспортних споруд ДП "Нацiональний iнститут розвитку iнфраструктури".
Зокрема, на пiдходах до шляхопроводу висвердлили цилiндричнi проби дорожнього покриття, так званi "керни", щоб у лабораторних умовах вивчити усi технiчнi якостi влаштованого асфальтобетону.
Крiм цього, вимiряли поперечний i поздовжнiй ухил автомобiльної дороги.
За допомогою спецприладу визначили свiтлоповертальнi властивостi нанесеної холодним пластиком дорожньої розмiтки на штучнiй спорудi.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, до проведення капiтального ремонту 40-метровий шляхопровiд через залiзницю на трасi Р-41 перебував у аварiйному станi. Служба вiдновлення iнiцiювала невiдкладний ремонт споруди через високий ризик руйнування та численнi пошкодження.
Пiд час повномасштабної вiйни кiлькiсть транзитного транспорту на Р-41 значно зросла, а вiдповiдно й навантаження на шляхопровiд. Через загрозу руйнування споруди на стратегiчнiй дорозi та ймовiрнiсть паралiчу i автомобiльного, i залiзничного руху уряд спрямував грошi на його невiдкладний ремонт. Джерелом фiнансування став залишок коштiв, видiлених у 2022 р. Європейським iнвестицiйним банком.
Ремонт споруди стартував торiк у вереснi, а вже у груднi транспорт поїхав через вiдремонтований лiвий проїзд. Повноцiнний рух запустили у березнi.