Наразi проводяться роботи з фрезерування старого зношеного покриття прогонової будови
В планах - влаштування деформацiйних швiв задля вiдновлення водовiдведення мiж стиками балок, роботи iз забезпечення водовiдведення на прогоновiй будовi штучної споруди та пiдходах до неї, ремонт берегових опор;
Шляхопровiд через залiзницю в Мокiївцях має загальну довжину 28 м та був зведений ще у 1938 р. Капiтально ремонтувався у 1975 р. та поточним ремонтом у 2000 р. та 2018 р. Як i у бiльшостi штучних споруд, якi наявнi на автошляхах загального користування в Українi, строк експлуатацiї даної переправи через залiзничнi колiї давно минув, можливостi капiтально її вiдновити наразi немає через брак фiнансування шляхового господарства та повномасштабну воєнну агресiю рф. Тож пiдтримують та зберiгають експлуатацiйнi характеристики мостiв та шляхопроводiв Хмельниччини в рамках експлуатацiйного утримання, виходячи з наявних ресурсiв.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, роботи виконуються без зупинки транспортного потоку, дiють обмеження для руху великовагового транспорту.