Впродовж двох минулих тижнiв бригади пiдрядної дорожньої органiзацiї виконували роботи з:
- армування зуба берегової опори з попереднiм влаштуванням опалубки;
- замiни матерiалу основи в мiсцях пучиноутворень, на самiй штучнiй спорудi та пiдходах до неї.
Наразi продовжується робота з вiдновлення деформацiйних швiв, їх гiдроiзолювання.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, шляхопровiд через залiзницю поблизу Мокiївцiв має загальну довжину 28 м та був зведений ще у 1938 р. Капiтально ремонтувався у 1975 р. та поточним ремонтом у 2000 р. та 2018 р. Як i у бiльшостi штучних споруд, якi наявнi на автошляхах загального користування в Українi, строк експлуатацiї даної переправи через залiзничнi колiї давно минув, можливостi капiтально її вiдновити наразi немає через брак фiнансування шляхового господарства та повномасштабну воєнну агресiю рф.
Роботи виконуються без зупинки транспортного потоку, дiють обмеження для руху великовагового транспорту.