Пiдрядна органiзацiя Служби вiдновлення зводить 3 опори штучної споруди. Зокрема, нинi на першiй та третiй опорi влаштовують арматуру.
Паралельно шляховики влаштовують дорожнiй одяг на пiдходi до мосту (вулиця Князя Василька у мiстi Теребовля). В основу закладають геотекстиль та геогратку для додаткової мiцностi.
Ранiше на пiдходах до мосту замiнили комунiкацiї пiд дорожнiм полотном, а саме магiстральний водогiн, дощову каналiзацiю та перевлаштували водопровiд, до якого вiдбуватиметься пiдключення користувачiв.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, реконструкцiя мосту у Теребовлi проводиться коштом Європейського iнвестицiйного банку. Фiнансування є цiльовим, цi кошти видiленi на ключовi проєкти транспортної iнфраструктури в Українi.
Необхiднiсть реконструкцiї зумовлена аварiйним станом старого мосту через рiчку Гнiзна на дiлянцi траси мiжнародного значення, де щодня проїжджало близько 15 тис. транспортних засобiв. Iснував високий ризик руйнування та повного "паралiчу" руху трасою М-19 через мiсто Теребовля.