Зазвичай на проєктування такого об'єкту потрiбно щонайменше два роки, але українськi бiзнеси доводять, що згуртована робота здатна зробити неможливе. Тому вже у травнi було вiдкрито рух першою чергою мосту. Наразi будiвництво на фiнiшнiй прямiй, i повна здача мосту з усiма пiдходами та розв'язками запланована на жовтнень.
Будiвництво ведеться за принципом design&build, що дозволяє приймати проєктнi рiшення безпосередньо на майданчику, коли проєктувальники та будiвельники працюють паралельно, що суттєво прискорює процес будiвництва. Якiсна сталь вiдiграє ключову роль у вiдбудовi мостiв, забезпечуючи надiйнiсть та довговiчнiсть критичної iнфраструктури в умовах пiдвищених навантажень. Компанiя Autostrada, ретельно пiдбираючи партнера для постачання металу, зупинила свiй вибiр на "Метiнвест-СМЦ". Цей найбiльший постачальник металопродукцiї в Українi входить до групи "Метiнвест", що забезпечує повний цикл виробництва, таким чином задовольняючи ключовi вимоги Autostrada щодо масштабностi та виробничих потужностей постачальника. Крiм того, "Метiнвест-СМЦ" та Autostrada вже мали спiльний успiшний проєкт - будiвництво з'їзду з Дарницького мосту на лiвому березi у Києвi.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, для будiвництва мосту "Метiнвест-СМЦ" поставив близько 3200 т листового металопрокату. Серед цього металу є i листи з легендарної "Азовсталi". Вони зберiгались на складах "Метiнвест-СМЦ" i тепер є також частиною мостової конструкцiї, що об'єднує цей проєкт з iншими популярними об'єктами: пiшохiдно-велосипедним мостом через Володимирський узвiз та мостом-хвилею у парку "Наталка". Використання металу вiд "Метiнвест-СМЦ" дозволило створити надiйну судноплавну частину мосту, а саме був побудований 106-метровий металевий прогiн над руслом рiчки. Це дозволило не лише забезпечити надiйнiсть мосту, але й прискорити будiвництво в умовах, коли рiчка двiчi затоплювала будiвельний майданчик. Монтаж металевих прогонiв у руслi було проведено методом насування: усi елементи конструкцiї збирали на березi, а потiм за допомогою домкратiв насували на готовi опори. Окрiм того, що вiдновлений мiст полегшить логiстичнi процеси та збереже час водiям, вiн також має ряд цiкавих особливостей, що роблять його сучасним та iнклюзивним об'єктом.
У Autostrada доклали максимум зусиль, щоб детально продумати технiчнi та архiтектурнi параметри мосту, включаючи вiражi та розширення. Мiст обладнаний архiтектурним освiтленням з абажурами та панно, на яких зображенi iсторичнi пам'ятки Чернiгова. Крiм того, на пiд'їздах до мосту реалiзується ряд заходiв для забезпечення зручностi та безпеки руху: будуються транспортнi розв'язки, пiдземний перехiд для пiшоходiв, шумозахиснi екрани бiля житлових будинкiв; передбаченi проїзди для маломобiльних осiб.
Будiвництво мосту тривало майже два роки, i навiть пiд час найбiльшого паводку на Деснi за останнi 130 рокiв роботи не зупинялися. Вдалося пришвидшити й спорудження залiзобетонної частини об'єкта, що було завершено у рекорднi термiни.
Вiдновлення мосту через Десну є яскравим прикладом того, як український бiзнес, об'єднавши зусилля з державою, здатний швидко вiдбудувати критично важливу iнфраструктуру. Використання сучасних технологiй та iнновацiйних пiдходiв дозволило подолати всi труднощi та в найкоротшi термiни вiдновити транспортне сполучення. Цей проєкт став доказом того, що українськi компанiї здатнi працювати на свiтовому рiвнi та подавати приклад iншим.