Балки монтують на опори №1 та №2 (з боку села Кровинка та посереднi). Конструкцiї встановлюють за допомогою спецiального 250-тонного крану.
Цi роботи є складовою пiдготовки до влаштування розподiльчої плити - основи проїзної частини мосту. Саме на неї припадає найбiльше навантаження вiд проїзду транспорту.
До того мостовики завершили бетонування трьох новозбудованих опор мосту через рiчку Гнiздечна та шафових стiнок.
Легковий транспорт може проїхати тимчасовою переправою поруч з мостом. Рух здiйснюється у реверсному режимi. Працюють свiтлофори обабiч переправи.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, мiст через рiчку Гнiзна на 354 кiлометрi траси М-19 Доманове - Ковель - Чернiвцi - Тереблече у мiстi Теребовля був збудований понад 90 рокiв тому i перебував в аварiйному станi.
Зважаючи на небезпеку для усiх учасникiв дорожнього руху, стратегiчну важливiсть траси М-19 для логiстики Тернопiльської областi та країни, iнтенсивний рух через мiсто Теребовля, Служба вiдновлення iнiцiювала невiдкладний ремонт мосту. Уряд спрямував на роботи кошти Європейського iнвестицiйного банку. Фiнансування є цiльовим, цi кошти видiленi на ключовi проекти транспортної iнфраструктури в Українi.