Розробник проєкту реконструкцiї штучної споруди виконує авторський нагляд. Вiн стежить за дотриманням пiдрядною органiзацiєю усiх проєктних рiшень та повiдомляє замовника, себто Службу вiдновлення, у разi виявлення вiдхилень.
Науковий супровiд реконструкцiї здiйснюють фахiвцi ДП "Нацiональний iнститут розвитку iнфраструктури". Напередоднi представники ДП "НIРI" дослiдили стан влаштованих шарiв дорожнього одягу на пiдходах до штучної споруди. Вони провели iнструментальне обстеження дiлянки автомобiльної дороги М-19 Доманове - Ковель - Чернiвцi - Тереблече в межах пiдходу до мосту на км 354+255. Зокрема, щоб оцiнити мiцнiсть дорожнього одягу, вимiряли модулi пружностi на поверхнi улаштованих шарiв дорожньої основи та робочого шару грунтової основи земляного полотна. Також провели забiр кернiв влаштованих на дiлянцi нижнiх шарiв асфальтобетонного покриття.
Згiдно з висновком фахiвцiв, асфальтобетонне покриття вiдповiдає вимогам Державних будiвельних норм та проєкту реконструкцiї мосту.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, мiст через рiчку Гнiзна на 354 кiлометрi траси М-19 у мiстi Теребовля був збудований понад 90 рокiв тому i перебував в аварiйному станi.
Зважаючи на небезпеку для усiх учасникiв дорожнього руху, стратегiчну важливiсть траси М-19 для логiстики Тернопiльської областi та країни, а також iнтенсивний рух через мiсто Теребовля, Служба вiдновлення iнiцiювала невiдкладний ремонт мосту. На реконструкцiю мосту в Теребовлi Кабiнет мiнiстрiв спрямував кошти Європейського iнвестицiйного банку. Фiнансування є цiльовим, цi кошти видiленi на ключовi проєкти транспортної iнфраструктури в Українi.