Зокрема, щоб запобiгти повторенню розмиву, влаштували 4 додатковi водоприймальнi колодязi лiворуч та праворуч мосту, вiдновили насип з використанням геотекстилю, укрiпили укоси земляного полотна об'ємною георешiткою.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, цей випадок - нормальна практика дотримання умов укладеного на виконання робiт договору. Пiдряднi органiзацiї Служби вiдновлення, якi здiйснюють будь-який капiтальний ремонт, поточний середнiй ремонт, реконструкцiю чи будiвництво, беруть на себе гарантiйнi зобов'язання пiсля завершення робiт.
До прикладу, торiк дорожники вiдремонтували цегляну кладку люкiв каналiзацiйних колодязiв та вiдновили асфальтобетонне покриття на дiлянцi дороги М-30 Стрий - Тернопiль - Кропивницький - Знам'янка. Роботи провели на дiлянцi дороги у межах мiста Бережани, що була вiдремонтована у 2018 р. Так само пiдрядник працював за власний кошт в рамках гарантiйних зобов'язань.