На верхнiй шар асфальтобетонного покриття нанесли дорожню розмiтку з холодного пластику. Цей матерiал має високу зносостiйкiсть, що в рази збiльшує термiн експлуатацiї дорожньої розмiтки.
Що ж до самого мосту через рiчку Гнiзна, то наразi там забетоновано монолiтно-розподiльчу плиту. Тепер потрiбно зачекати, аби бетон набув необхiдної мiцностi. Пiсля цього пiдрядник нанесе гiдроiзоляцiю та нове асфальтобетонне покриття. Далi вiдновлять рух транспорту реконструйованим мостом.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, реконструкцiя мосту у мiстi Теребовля на стратегiчно важливiй трасi М-19 виконується коштом Європейського iнвестицiйного банку. Вперше з 2008 р. на державних дорогах Тернопiльської областi будують повнiстю нову штучну споруду. Проєкт включає зведення мосту, замiну комунiкацiй на пiдходах та облаштування усiєї необхiдної iнфраструктури (освiтлення, дорожнi знаки, огородження, тротуари тощо).